משלוחים והחזרות

משלוחים

אפשרויות המשלוח והעלויות בקנייה באתר

  1. איסוף עצמי מהחנות – חינם – מכל חנות הוניגמן שתבחרו בעת ביצוע ההזמנה (כולל מחנויות עודפים)
  2. משלוח עד הבית / לעבודה – 15 ₪ – משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה, ע"י חברת שילוח
  3. בקנייה ב 299 ₪ ומעלה - חינם - עם שליח עד הבית או למקום העבודה

 

זמני משלוח

במשלוח עד הבית - לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם בתוך 2-10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.

*שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.

איסוף עצמי מהחנות

ניתן לאסוף את החבילה מכל חנות הוניגמן שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה, בתוך 2-10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. עם הגעת המשלוח עבורכם אל החנות, ייצור עמכם נציג החנות קשר טלפוני (נציגי החנות ינסו ליצור איתכם קשר עד ל3 פעמים) ואתם תוכלו לאסוף את ההזמנה במהלך שעות פעילות החנות. אנא הצטיידו בתעודה מזהה על מנת לקבל את ההזמנה בחנות.

מעקב אחר הזמנה

לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי", ולאחר מכן לחיצה על "ההזמנות שלי". בנוסף יישלח אליכם אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה, בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר. במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומס' שילוח.  

אזורי שילוח

ניתן לבצע הזמנה באתר הוניגמן לכל אזורי הארץ, במקרה שבו כתובתכם אינה נמצאת באזורי השירות של חברת השילוח, אנחנו ניצור עימכם קשר ונגיע לפיתרון שילוח בעבורכם. 

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה

ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ע"י פניה לשירות הלקוחות.

שעות הפעילות ימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 בטלפון  1-800-30-40-30 שלוחה 1. או במייל [email protected]

 

החזרות/החלפות

ביטול הזמנה באתר

ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות הלקוחות - ימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00, בטלפון  1-800-30-40-30 שלוחה 1 או במייל [email protected]

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר

תוכלו לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מיום שההזמנה סופקה לכם. החזרת פריטים תתבצע בחנויות הוניגמן. לתשומת ליבכם, מוצרי ילדים ניתן להחזיר בחנויות בהן נמכרת קולקציית הילדים, מוצרי נשים ניתן להחזיר בחנויות בהן נמכרת קולקציית הנשים.
במידה והתחרטתם על הקנייה ובמידה ולא נעשה בפריטים כל שימוש,ולא הוסרה התוית, הנכם זכאים לזיכוי מלא על הקנייה בתוך 14 יום מרגע קבלת המשלוח, למעט זיכוי בגין דמי המשלוח.

ניתן להחזיר את הפריטים ולקבל בעבורם זיכוי לרכישה בחנויות הרשת, ניתן להחליף כל פריט שהוזמן לצבע או מידה שונים.

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר

בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב את המוצר להוניגמן בצירוף חשבונית מקורית, 
על המוצרים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה וכן אין החלפת/החזרת פריטי הלבשה תחתונה/בגדי ים.

קבלת זיכוי על החזרת פריט

ניתן לקבל זיכוי של הוניגמן או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה או שיק, והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

ביטול עסקה על ידי הוניגמן

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמכם קשר שירות הלקוחות. לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של הוניגמן  בדוא"ל  [email protected]  או בטלפון 1-800-30-40-30 שלוחה 1.